הנוסע המתמיד – קווים לדמותו

בכתבה שפורסמה  ב-7 ביוני במדור קריירה, בדה מרקר, מוצג פרופיל של הנוסע המתמיד הישראלי. בגדול, לפי התמונה העולה בכתבה, המצב לא מזהיר. רבים מאותם נוסעים מתמידים די סובלים, שלא לדבר על אלו שנותרו מאחור בבית. קבלו תמונה על מה מדאיג את הנוסע המתמיד, מה מבאס אותו, מאיפה הוא מגיע ומה נקודות האור. עיקרי הכתבה וקישור.

הכתבה, מבוססת בעיקרה על נתונים של ד"ר חנה אורנוי, מומחית ניהול בינלאומית ומחברת הספר "המנהל הישראלי בעולם הגלובלי" – אולי כדאי לשקול לרכוש אותו כספר הטיסה לנסיעה הקרובה שלכם..

בישראל יש כמה אלפי נוסעים מתמידים קבועים – כאלה שטסים כמעט בקביעות לחו"ל, זאת כמובן בנוסף לעוד עשרות אלפים שיטוסו פעמיים או 3 בשנה "בלבד" לצרכי עבודה. לפי מחקרה של אורנוי, 40% מאותם נוסעים מתמידים הם עובדי חברות הייטק בינלאומיות, שכמו חברות אחרות, הבינו שנסיעת עסקים היא בסופו של יום חלופה זולה משמעותית מרילוקיישן.

30% מהנוסעים המתמידים הם עובדי תעשיות התרופות, מזון ונדל"ן. 12% הם עובדי משרד החוץ, 10% הם נוסעים מתמידים של חברות סטארט אפ – תמצאו רבים מהם במחלקת התיירות..

לפי המחקר של אורנוי, נוסעים מתמידים מצביעים על הדברים החיוביים בנסיעות.

תגמול כספי הוא היתרון העיקרי, אחריו האתגר והכיף, 41% מציינים שהנסיעות ממכרות, לדעת 30% הן מחזקות את הזוגיות ולעומתם 21% מציינים את היתרון של בריחה ממחוייבויות בבית ובעבודה.

בצד השלילי מדברים הרוב על מחיר בריאותי כבד, על כך שכמעט כל בני הזוג שנותרים בארץ חשים שהם נושאים ברוב הנטל המשפחתי, על הגעגועים לילדים, עצירת השגרה היומיומית, תחושת הבדידות של נסיעת העסקים, בעיקר בסופי שבוע ובחגים וגם על משברים בזוגיות.

לקריאת הכתבה המלאה לחצו כאן

נסיעות עסקים קצרות

פורסם בקטגוריות כללי ובתגיות . .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים